Zameldowanie na pobyt stały
Opis sprawy |
Zameldowanie na pobyt stały |
Wykaz niezbędnych dokumentów i formularzy do wypełnienia |
- wypełniony formularz „zgłoszenie pobytu stałego”- wzór - dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (w oryginale). Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu, - dowód osobisty lub paszport, - pełnomocnictwo (w przypadku osoby upoważnionej) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
|
Sposób wypełnienia dokumentów |
brak |
Wymagane opłaty, forma i miejsce ich wnoszenia |
17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, (nie podlega opłacie skarbowej czynność złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu).Powyższą opłatę należy uiścić w kasie Urzędu Gminy Milejewo lub na konto bankowe Urzędu Gminy Milejewo w banku :PKO BP S.A. O/Elbląg |
Terminy składania dokumentów |
Brak |
Miejsce składania dokumentów |
Urząd Gminy Milejewo pok. Nr 2 Godziny pracy: 7.30-15.30 poniedziałek - piątek tel. (055) 231-22-84 |
Sposób i termin załatwienia |
Niezwłocznie . Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały |
Tryb odwoławczy |
Brak |
Informacje dodatkowe |
Brak |
Podstawa prawna |
- Art. 24, 27, 28, 32 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 388), - rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 220, poz. 1306), - ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1628 z późn. zm.).
|